Translate

Keresés ebben a blogban

2023. március 28., kedd

Bajor Gizi Színészmúzeum

 


A Színészmúzeumra egy Latinovits est kapcsán figyeltem fel igazán. Hallottam már róla, egy-egy eseményről a hírek el is jutottak hozzám, de annyira kieső helynek találtam, hogy nem kerestem fel.




A Latinovits emlékkiállítás, valamint annak zárásaként megtartott felolvasó est végképp elcsábított. 


Bár ezen az emlékesten túl vagyunk, de annyit feltétlenül megemlítenék, hogy a szervezés kiváló volt.


Az előadó művészek, név szerint Holl Zsuzsa, Végh Péter felolvasásai a Ködszurkáló, a Verset mondok kötetekből, Latinovits édesanyjához írott leveleiből és néhány kortárs visszaemlékezéseiből felejthetetlen élményt nyújtottak, színesítve Hrutka Róbert dalaival, gitárkiséretével.


Szóval mindezt azért írtam le, mert ez számomra azt mutatja, bátran keress fel bármiféle előadást  a múzeum szervezésében, nem fogsz csalódni benne.

A villa hatalmas, csodálatos, szépen berendezett, informatív.





Különösen tetszett a végig üveges, zárt folyósó a földszinten és az emeleten. 


A földszinti egyik sarkában pedig egy becsületkasszás kávézó található. Nagyon szimpatikus megoldás, remélem jól is működik.



A kertet teljes pompájában nem sikerült megnéznem kora tavasz lévén, de így is mutatós, kellemes hely a pihenésre. Nyáron biztosan visszatérek!


                                  


                                  Ezt a múzeumot javaslom mindenkinek, akit a színházi élet érdekel.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése